måndag 9 april 2012

PIZZA À LA MICHI

En av mina favoriter som jag dock aldrig äter är italiensk pizza.
Varför italiensk? Därför att den smakar annorlunda så klart.
Färska ingredienser, riktig mozzarella, en pizza bröd som är hårdare i kanterna och så är pizzorna mer italienskor av sig i sina olika kombinationer.
Pizza med kebab? Are you joking?
Pizza med pommes? You kill me slowly ...

Pizzan skall vara enligt fröken Castellari enkel:
mozzarella, tomater, ruccola sallad, prosciutto di parma, capris och så lite oliv olja och olio piccante.
Buonissima!!!


Har varit på jobbet i fem timmar och när jag skulle gå började jag ropa på Knut som aldrig kom.
Jag letade i butiken medan jag ropade kontinuerligt.
Glatt och irriterande röst varvades för jag vet att om jag låter för irriterad gömmer sig den lille rackaren.
Hann tom. bli lite orolig när jag kom på en sak:
Knut var hemma =)

Skall nog börja sköta min kost för påverkar maten hjärnan så mycket? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar