tisdag 10 april 2012

TANDEM HOPP BOKAT =)

På väg till Göteborg för ett glas vitt vin, eller nej ... 1/2 för jag smuttar lite lätt bara.
Idag har jag äntligen fått koden för att boka mitt tandem hopp så tro mig, känns så skönt att veta att sakta men säkert prickar jag av saker på min "bucket list".
De som står där är av diverse slag, vissa håller jag för mig själv så klart medan de flesta andra kan jag berätta om.

Som någon påpekade så kanske borde tandem hoppet stå sist, ifall att? =)
Ifall att får inte finnas hos oss som har läst böcker som "Munken som sålde sin Ferrari" eller "The Secret".
Vi visualiserar på det goda, vi vill attrahera endast det som är bra och bra är om jag är oskadd vid landning...

Googlade lite lätt på hur ett tandem hopp "kan se" ut och när jag tittade på några av dem på youtube så fick jag en liten adrenalin kick.
Kommer kicken att göra så att jag slänger mig ut från planet eller kommer den innebära att jag börjar krampa av nervositet, den nervositet som jag påstår inte har känt på några år?
I vilket fall så skall jag dit den 13 maj förväntansfull och nyfiken på hur det är och på hur jag kommer att reagera för visst är det en spännande resa att lära sig hur man hanterar nya situationer?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar