fredag 27 april 2012

SAMTALSÄMNEN

Idag kommer Nicole och jag och våra fluffiga djur längtar !!!
Det jag längtar mest är nog när vi går och lägger oss och ligger och pratar en stund för att sedan få en arm kring mig när hon har somnat.
De stunderna har magi ... 

Igår kväll var jag och några av de tjejer som gick modevisning för oss på Stora Torget för ca en månad sedan ute och åt på restaurang Vinci och otroligt vad fort 4 timmar kan gå.
Samtalsämnen var av diverse karaktär och kan inte annat än att le åt det som vi pratade mest om.
Vidare undrar jag vilka ämnen som diskuteras kring ett bord med bara killar =)


Idag hämtas min gamla soffa vilket känns väldigt skönt.
Är tacksam för de åren den har givit mig men hon är för stor och jag gillar när man sitter nära varandra, inte när man är långt ifrån.
Det är därför jag kommer aldrig att ha två tecken i sängen.
Förstår inte, är man ett par skall man väl ändå krypa under samma täcke och inte ha var sitt.
Det får vara hur praktiskt som helst det där men känslan är ibland viktigare i mitt eget tycke.

Nu är det dags att gå upp =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar