torsdag 12 april 2012

MY NIGHT WITH ... WINNIE THE POOH !!! =)


Nu skall jag bekänna en sak...
För ett par månader sedan köpte jag till Nicole Nalle Poohs nya film på dvd men hon har inte velat se den då hon tycker själv att hon har kommit över Nalle Pooh åldern.
Till skillnad från mig måste jag då bekänna.

Jag har nu letat fram den, lagt mig i sängen och nu skall jag titta på min favorit nallebjörn =)
Ringde till Nicole för att fråga henne var den låg, då jag ej hittade den.
"Skall DU titta på NALLE POOH?" löd hennes fråga.
"Ja, du vill ändå inte se den så jag tänkte ha myskväll med film nu"
"OKEY" uttalade hon med den där tonen som säger
"Mamma, nu är du allt konstig"... Hon sa det inte men jag tolkade orden i hennes OK =)


Nalle Pooh och sedan Cosmopolitan läsning.
Är det ett bevis på kontrasterna i min personlighet? =)

Oavsett vad skall jag nu till Sjumilaskogen =)


Hittade den här bilden från Rio mitt i letandet och hjälp vad jag önskar jag vore
sunkissed =)


Nu längtar jag efter sann Pooh filosofi för när han säger
"Tänk, tänk, tänk" så tänker han ...


1 kommentar: