söndag 29 april 2012

RENA HEM

Idag var det dags för städning av burar då vi vill självklart att familjen skall ha rent i sina hem.
Burarna flyttades till köket för rengörning ...


Först ut Smulan och det roligaste är bollen där Smulan hamnar i medan vi städar och jag tror att hon gillar att springa runt i lägenhet i den =)
Nicole gick istället ut med Max så att han fick springa och hoppa på innegården.

Go Smulan Go =)



Nu har Nicoles nya matta kommit på plats och den samt den i vardagsrummet har jag köpt i vår butik.
Tycker själv att den satt pricken över iet även om det inte riktigt är klart med allt.
Frågan är dock om man blir klar någon gång =)

Har verkligen gjort mig av med så mycket genom att skänka och sälja så skönt med ett luftigare hem.
Har verkligen saknat det och mer finns att sälja och skänka så innan min Montana resa skall jag köra en ride till så att jag får ihop till resan ... 
Skönt med mål ...


Snart kommer mormor på lite fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar