söndag 29 april 2012

BRUNCH PÅ PLAZA

Efter att ha städat burar, jagat hamstrar i plastboll runt lägenheten, målat med Nicole och bäddat (gör aldrig det i vanliga fall) kom mormor och tillsammans gick vi och åt frukost/brunch på Hotel Plaza.


Nicole plockade till sig lite av allt och för första gången ville hon stanna lite längre än brukligt.

Efter lite mys pys gick vi hem, Nicole och mormor lekte och Knut och jag tog en promenad på ca 1 timma.
Riktigt skönt då vädret är helt fantastiskt!


Imorgon bitti skall Nicole med sin pappa och familj till Varberg över dagen för att åter komma till mig på tisdag morgon. Då passar jag på att jobba, jobba och jobba men resten av dagen skall jag passa på att vara ledig, ledig och ledig ... eller nästan då jag har några saker att fixa innan morgondagen.

Nicole och jag har en riktig skön och mysig helg tillsammans och det skall vi fortsätta att ha, trodde jag men Nicole har sagt att hon vill att jag skall göra pannkakor så att jag kan träna mig inför att jag skall göra sådana till hennes utflykt på onsdag.

Hon verkar tveka på att det blir bra utan övning =) och hon är nog inte den enda ...
Kram så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar