fredag 20 april 2012

SHAKE ME!

Är det inte ofta så att när man börjar något nytt med kost eller träning startar man alltid en måndag?
Det är något psykologiskt med att starta första dagen på veckan eller första dagen på året.
En nystart, en gammal bok som stängts för att öppna en ny.
Själv tänkte jag börja en fredag kväll =)
Lustigt och annorlunda, helt klart för att inta en shake (speciellt då jag börjar ikväll med dem) när alla andra myser med tacos och godis är just lite "different" men man kan alltid hitta på ursäkter för att dröja, lika bra att köra när det känns bra.

Det som är bra med Herbalife är just att man får äta till skillnad från många andra pulver som handlar om att sätta kroppen på svält, vilket jag personligt inte alls tror är en långsiktig lösning på viktproblem.
Då jag inte gillar mjölk (förutom caffelatte) så fick det bli jordgubbsmak så att jag kan blanda den till en god smoothie på diverse olika bär.

Jag kommer självklart att återvända till vad jag tycker om denna produkt och är ni nyfikna kan ni kontakta Tania på min facebook sida eller maila så vidarebefodrar jag era frågor om ni vill börja.


Tania och jag tog en liten snabbis till PT huset.
Förra gången testade jag rodden för andra gången och Anetth var lite imponerad över att jag kunde ro 220 m.  på 1 minut. Idag hade jag som enda mål att slå min förra prestation och självklart gick det =) även om jag hade klarat så mycket mer om jag inte hade tappat orken de sista 15 sek. 
Då tappade jag "allt" kändes det som ... =(


Denna fredag kväll blir det lite städning för jag skall sälja min soffa som har varit för stor från dag 1 då den blev längre än tänkt. En underbar soffa har det varit men då rummet inte är stort från början så inser jag att jag behöver en mindre.

På måndag skall jag nämligen gå och titta på en ny i Fritsla där Fritsla Tyglager finns.
Har aldrig besökt denna butik men jag har hört att den skall vara helt fantastisk så nyfikenheten tillsammans med behovet skall ta mig dit.


Följ deras mysiga blog på följande adress:

Alltid underbara inredningsbilder och mysiga inlägg om tips på vad som finns att handla i butiken, om inredningstrender mm.

Nu tror jag att det är dags för mina väldigt små och mindre små fluffiga djur att få ha lite fredagsmys.
Grisöron till Knut, morot till Max, hamstergodis till Smulan.
Ingen glömd =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar