måndag 9 april 2012

HÅKAN VS. ZEB

Är så glad för att inom några veckor skall jag besöka en slags kopia av Zeb, en man som älskar att provocera och komma med små elaka och charmiga kommentarer...
En sak är säker: 
Håkan tycker mycket och många gånger tycker han helt annorlunda än mig men han förblir oavsett sina personliga åsikter en man jag gillar för att han vågar vara sig själv samt sticka ut.

Tillsammans med sin Laila bor han helt fantastiskt, i ett gulligt hus med röda knutar i Skephult.
Idyllisk ...

Håkan äger och driver en butik som han har vid sina ägor där han säljer sadlar och andra häst accessoarer. Förutom butiken ordnar han hästridning och det är med tanke på min resa till Montana i oktober som jag inser att jag måste träna min kropp för alla de timmar ridning som kommer att vara min njutning och smärta, på en och samma gång.

Två tillfällen är nu bokade så det är bara att börja träna de musklerna =)
Bilden är nog 4 år gammal och nu längtar jag så efter att få krama honom!!!
Han kommer säkert att hacka på mig som han alltid har gjort och känner på mig att nu har han ännu mer på sin sida =)

Ja, Håkan ... du är den som har kallat min cellulit för smilgropar så what to say?
Du säger också att det går aldrig att få tyst på mig vilket är en sanning så var beredd på en lång vistelse av mig om jag skall berätta mina senaste 4 åren.
Vid närmare eftertanke tar jag med mig kudden så sover jag över =)
Laila bakar så gott så de fika stunderna i köket minns jag väl ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar