fredag 6 april 2012

BORÅS BASKET, NI ÄGDE !!! =)

Mina händer svider efter alla klappningar och barnet framför mig vände sig mot mig vid flera tillfällen då han troligtvis förvånades att en kvinna kunde vara så hetsig.
Jag brukar inte svära men f-n vad gott det var att vi vann!!!!

Omar ägde (ett uttryck som Nicole har lärt mig) och han gjorde över 30 poäng!
Det var ett otroligt bra lagspel som Borås Basket visade prov på och första halvlek var de så överlägsna att jag tänkte "detta tar vi hur lätt som helst" men sedan hände det något och alla 15 poäng som vi ledde med försvann på bara några minuter.

Trots detta så kom laget tillbaka och de visade att idag, i Boråshallen var det just dem som var de värdiga vinnarna till semifinal 2 av 5!
Nästa fredag kommer jag att sitta och skrika igen.
Har redan berättat för min dotter att hon får följa med och skall då visa prov att ibland är det jag som bestämmer i familjen då jag anar flera invändningar från hennes sida.

Tack Borås Basket för en fantastic match och måste bara få säga det.
Den läckraste sporten att se på!!!
Fotboll har många andra bra egenskaper =) men basket har spelet, snabbheten, nerverna som aldrig kan vila.
Känner mig åter som jag var 27 och satt i Boråshallen för att titta i olika omgångar på mina favoriter CB och Charles!

Tack Veronica för sällskapet och för att du stod ut med mina rop! =)


Och här har BORÅS BASKET VUNNIT !!!!


Nu häxmiddag hos Tania med flera <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar