lördag 21 april 2012

MIDDAG PÅ VINCI MED VÄNNER ...

Att ta inta en middag på stan en kväll oavsett om det är en vardag eller en helg är något väldigt vanligt i mitt hemland men som man sällan gör här hemma.
Ikväll var vi dock några som träffades på Vinci för att just äta och prata.

Får ofta frågan om att blogga lite mer om kläder då man kanske förknippar mig med detta =) 
Jag är en allätare när det gäller kläder. Älskar allt från slitna jeans till snygga klänningar men ikväll valde jag denim, mina favoritskor från i vintras från Ash och den läckra toppen vi har i butiken från Dondup.



Så mysigt att sitta ner och prata samtidigt som man äter och dricker gott.
Skratten är dock det som var bäst på menyn för jag älskar människor som kan konsten att vara "spydiga" på ett charmigt sätt.
Förutom vi fyra tjejer kom även Anders och Mats som var på underhållningshumor =)



Efter en ceasar sallad, två glas bubbel och ett glas vin känner jag mig dock redo för sängen denna lördag kväll.
Imorgon skall jag upp i tid då jag skall åka till en väninna som är en fantastisk person och nog en av de som jag har skrattat mest med.
Längtar efter att få sitta hos henne och uppdatera varandra om det senaste året.

I våra liv brukar inte uppdateringar lyda under orden:
"inget speciellt har hänt"
Hos oss blir det mer:
"Var vill du att jag skall börja. Sitt ner så att du inte trillar av stolen" =)

Med dessa ord tackar jag för mig denna lördag kväll.
Kroppen är nu åter omrigad av flanell och jag längtar efter att drömma söta drömmar.
Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar