söndag 8 april 2012

DEFINITELY MAYBE

Filmen jag har precis tittat klart på är en mysig sådan och självklart har jag nu röda ögon av alla tårar.
Knut ligger bredvid med Nicoles gosse djur och är beredd på att trösta mig.



Romantiska filmer som innehåller glimt från verkliga livet får mig helt enkelt att bli väldigt emotionell.
Å andra sidan tror jag att de även förstör en del för mig då jag har nog bilden av att de handlingar, de orden, de sätten är något att sträva efter.
Jag vill helt enkelt att en "in real life kille" skall vara och bete sig som de gör på film samtidigt som de helst får även se ut som dem =)

Jag har en fantasibild men den bilden är där för att troligtvis stanna kvar hur orealistisk den kan låta så är jag nog inte den heller som accepterar less when i can have more.
Att leka är en sak, att välja för framtiden en annan.


Nicole varnade mig om att jag skulle gråta av filmen och hon hade rätt.
Relationer är spännande men en sak är klar:

Ett enkelt råd men ett viktigt sådant ... 
Nu skall jag lämna sängen en stund för att sätta igång med lite städning men sedan har jag en film kvar.
Idag strävar jag efter en riktig skön avkopplingsdag därför att det är precis what i need...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar