fredag 6 april 2012

PÅSKÄGG !!!

Det känns nästan overkligt att det är fredag och att jag är ledig och att jag har sovit mer än mina vanliga sex timmar =)
Igår kväll slocknade jag rent ut sagt tillsammans med Nicole och det var precis vad jag behövde.

Igår var jag vid skolan för att hämta henne, Izabella och Millie strax före kl. 15 då de hade givit mig hårda restriktioner om att jag ej fick komma senare.
Där stod jag och det var leenden som mötte upp mig och Knut för att vi hade bestämt att vi skulle fira lite Påsk tillsammans.
Jessica fick jobba så jag fick den stora äran att lämna över den presenten som hon och jag har köpt till våra små prinsessor.

Vi gick ut och åt och sedan blev det ägg överlämning.


Mitt lilla Gudbarn är sååå rolig !!! <3


I ägget ... Biljetter till Eric Saaaaaaaade !!!
Den 18 april drar vi till grannstaden för att njuta av "Impossible" och andra låtar... Tjejernas favorit är nog den bästa presenten de önskade sig men så kom lite kraven ...
Hotellövernattning vill de också ha så nu återstår det att se vad Jessica och jag också vill =)

Jag fick också en underbar present, en canvas tavla som Nicole och kompisen Agnes har målat till mig.
Älskar personliga presenter!!!


På kvällen kom min mamma för att få och lämna Påskägg och så fick Nicole min andra och sista Påskpresent, ett par ljusblåa mokassiner som jag hoppas hon kommer att älska då jag själv bodde i mina förra sommaren och lär så göra i de nya jag har köpt i färgen kaffe.


Nu skall vi fortsätta mysa här i soffan för det är skönt att ha en inne förmiddag.


Det räckte med en kortare hundpromenad i detta vädret för att känna att det är skönt med Påsk mys innan det är dags i eftermiddag att åka till Boråshallen för att hjälpa Borås Basket med bedriften att ta sig till final!!!
Forza Borås Basket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar