onsdag 18 april 2012

SAAAAAAAAAAADE!!!

Nu är vi trötta men vi har haft en intensiv dag genom ett tidigt och mycket intressant föredrag, ett möte, några timmar på jobbet för att sedan hämta barnen och åka till Göteborg.
Först lite shopping men efter det hade de Universeum som önskemål och då Jessica och jag fungerar som Alladin var det bara att önska sig så såg vi till att deras önskemål gick i uppfyllelse.



Mest intressant tyckte jag att det var att jag har vuxit i längden.
Har alltid trott att jag är 1,68 men det visade sig att jag är hela ...


Amazing! =)
Efter lite kaffe, fika och ombyte från tjejernas sida var det dags att gå till Lisebergshallen för att titta på flickornas Eric Saade!


Lokalen är inte den bästa om man har barn med sig då de såg knappast något men vi var där i alla fall och både Jess & jag fick lite träning i form av att ha våra barn på ryggen för att hjälpa de upp lite =)

I slutet på maj skall vi till Göteborg tillsammans igen för en riktig heldag med Liseberg på programmet och så även hotell övernattning för det är nog det de önskade sig mest.
Att sova över på hotell är en lyx jag själv älskar så det är med ett leende jag säger att 
"your wish is my command" =)

Nu skall  dock jag och min långa kropp lägga sig för imorgon väntar träning innan jobbet...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar