söndag 8 april 2012

BULLAR & HÖGT TILL TAK ... =)

Det finns hus och så finns det ... hus.
Logistik har alltid varit en stark sida hos mig =)

Vid 14 kom Anders och hämtade mig för att åka till min tredje dels kusin som har nu bott i sitt hus i nästan ett halvår.
Huset har tillhört kyrkan och har använts under åren för diverse olika aktiviteter.
I ett år har huset renoverats för att snart stå helt färdigt.
Helt fantastiskt!

En sådan känsla när det gamla möter det nya, när historien möter nutiden (så filosofisk jag kan bli =).
Förutom boende delen har han även sin fotostudio i ena delen av huset.
Gamla bjälkar, högt till tak, fönstren som släpper in ljuset; jag vill helt enkelt bara bo där ... 


Bilden är tagen från loftet och hela miljön är bara så otroligt läckert.
Gillar a lot ...

Otroligt mysigt med en liten utflykt men nu är jag tillbaka hemma för att fortsätta med det jag gjorde innan... bara "vara" för idag är målet att bara "mysa" i mitt hem tillsammans med mina små fluffiga djur... =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar