måndag 23 april 2012

MY LOVING FAMILY =)

Idag har det varit en relativ lugn dag som dock startade på PT huset för träning med Nettan för att fortsätta  med en kopp kaffe med min väninna och kollega för att planera vår sommar ledighet.
Det blir rätt så påtagligt att det mesta handlar om referensramar då för henne blir sommaren hackig i och med att hon skall vara ledig 1 vecka, sedan 10 dagar och sedan 1 vecka och är van vid ca 10 veckor sammanhängande ledighet.

Själv tycker jag att det blir långsemester då jag har som mest under de senaste 18 år varit ledig en enda vecka på sommaren.
Otroligt men ... sant =)

Att därför ha 2-3 veckor känns som rena lyxen, en lyx som jag knappast vet vad jag skall göra åt.
Tips på något att göra v. 30 med min lilla?

Väl hemma var det dags att ta ut Max för lite spring och hopp på innegården.
Knut följde snällt med =)




Man behöver nog inte vara en kanin psykolog för att se att Max avkopplingsbeteende borde betyda att han trivs i familjen =)



Efter att ha skrattat åt Max som såg till att springa runt Knut med sitt koppel efter och virade in honom i en slags fälla så att han tappade balansen ett par ggr var det dags för att lägga sig och läsa lite i sängen.



Nu lite jobb ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar