lördag 31 mars 2012

0,1,2,3 .... STOP!!!

Idag slutade Jessica & jag något tidigare för att gå på premiär matchen Elfsborg-Djurgården.
Min lilla är i Sälen och kommer till mig imorgon så idag var det Jessica och hennes tjejer och jag som åkte till Borås Arena.
Vi var lite "sura" "före" då det var kallt och allt kändes så jobbigt men solen sken på oss när vi satt på läktaren och vi njöt av den. 

Vi skulle även gissa matchens utfall och mitt sätt för att komma fram till ett resultat är nog inte många som använder sig av.
I min tystnad räknade jag 0,1, 2,3,0,1,2,3 osv. och bad Isabella säga STOP när hon kände för det.
Hon fick säga stop två gånger och det blev 1-2 =)
Hon sa även stop när jag endast hade kommit till numero 4 vid min räkning för att komma fram till antalet minuter.



Nu hade jag visst fel men gillade detta charmiga sätt =)
Vi hade dock även lämnat in en med resultatet 2-1 och med gissningen för tiden för första mål på 23 minuter när det rätta är 24.
Tack vore Jessica så är vi kanske de som vinner en gratis annonsering i BT?

Riktigt trevligt var det att gå på fotboll så nästa gång skall Jess följa med på något jag alltid tittade på during "M7 tiden", basket!!!
Glömmer aldrig när vi sjöng YMCA och Magic kom in ...
Ryser och ler.
Vilka minnen från CB, BC och AB? =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar