tisdag 27 mars 2012

BRAD PITT I FAMILJEN =)

Gick upp tidigt då vinnaren till butikens tävling skulle kåras och så ville jag att Max skulle få springa av sig lite innan jobbet kallar. Kopplade kaninen och Knut fick springa fritt bredvid.
Skrattade för mig själv åt den bilden människor mötte på väg till sina jobb eller skola eller kanske ngt annat.
En kvinna med en latte i handen, LV väska på axeln, en kanin i koppel och en liten hårboll till hund som sprang snällt bredvid.
Log dock med värme för i mina ögon är det en annorlunda och varm bild de mötte =)

Väl hemma fick Max springa lite på soffan och han söker sig till Knut.
Svårt att hinna ta en bild på dem när de pussas, för de gör dem minsann men även i koppel sprang lillen efter sin storebror.


Igår efter jobbet var jag på Ticnet och köpte biljetter till Eric Saaaaaaade!!!
Jessica & jag skall överraska våra tjejer med detta så tro oss: vi kommer att vara de snällaste mammorna i hela världen åtminstone i några sekunder =)
Förutom detta skall vi försöka boka även hotellövernattning för att ha en riktig mysig tjejkväll!!!


Igår i Göteborg var jag inne på Raglady by Tara och köpte mig detta läckra datafodral i en väldigt gul färg.
Även om min dator är en 11 och detta rymmer en 13 får jag plats med sladdar och annat.
Go yellow =)


Sist men inte minst då denna nyhet är viktigast av dessa övriga är att min syster väntar på en kille !!!!!!!
Äntligen en kille i familjen!!! 
Som min lilla syster skrev via sms "Var beredd att jag kommer att göra en Brad Pitt"
Minst sagt Melissa, minst sagt =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar