fredag 9 mars 2012

FRÅGOR & SVAR


Innan jag skall iväg denna fredag kväll besvarar jag några av de frågor som har kommit till mig.

Hur gammal är du? 40 men 41 i november =)
Hur länge har du bott i Sverige? Jag har bott här i Sverige i hela 20 år och då i Borås hela tiden.
Favoritklädsel? Jeans och en top. Är nog en riktig denim tjej ...
Har du opererat läpparna och i så fall var? Jag har inte opererat läpparna men har fyllt i dem någon gång ibland på kliniken CityLaser i Göteborg, precis i närheten av stationen. Var försiktig med sådant då det ser rätt så "dumt" ut om de blir som en anknäbb ... 
Dejtar du någon speciell? Nej, ingen speciell men gillar att dejta i perioder. Att dejta är i mitt tycke socialt och behöver inte nödvändigtvis handla om något annat än en träff. Om det blir något mer beror på om en attraktion finns från båda hållen.
Tycker du inte att det är tråkigt att vara singel? Faktiskt inte, tvärtom ... 
Vad skall du göra till sommaren? Det blir en vecka i Italien, hos min syster, en helg med väninnor i Smögen, någon oplanerad helg och så en massa jobb =)
Skall du vara med i en matlagningsprogram? Nej =)

Idag tog vi några för oss roliga bilder med tips på "helgens outfit" och jag undrar hur folk skulle reagera om någon skulle komma med denna klänning från Valerie på Grand här i Borås? =)
Har du någonsin varit för uppklätt eller för casual vid något tillfälle jämfört med övriga gäster?
Visst känner man sig lite felplacerad och uttittad?


Imorgon lovar jag ett låååångt inlägg ... 

1 kommentar: