fredag 2 mars 2012

FÖRE & EFTER =)

Redan vid 13.30 var jag på väg för att hämta min dotter då varannan fredag kommer hon till vår lägenhet.

Fick dock ett samtal från henne om att hon ville gå hem med sin kompis Holly så det var bara för mig att vända tillbaka till jobbet och passa på att packa upp allt som hade kommit idag.
Senare kom de dock ner till butiken för att hämta "inspiration" då de vill starta ett företag där de skall designa kläder =) och vid 17 följde de med mig hem för att skämma bort mig med lite hårstyling & smink.

Före med frisören Holly.
Natural me ... 


Efter med min frisör & make up artist.
Vilken skillnad och läpparna ser dubbelt så stora ut med lite läppstift =)


Nu är jag verkligen klar för en mysig fredag kväll med min underbara lilla familj!!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Du kom aldrig tillbaka till vad du tyckte om denne Boråskonstnären som nu anordnar kurser.
    www.lindbergjohan.se
    Hans kurser skall ju tydligen vara så bra att han nu kör dem en 3:e gång.
    Tänkte på dej då du i ett inlägg skrivit din entusiam kring detta.
    Vad jag vet nu så skall en kurs starta ganska snart anmäl dej vettja! :)
    Tack för en bra blogg Kram

    SvaraRadera