lördag 24 mars 2012

VI FIRAR ETT ÅR!

På premiäröppningen för ett år sedan bjöd vi på cupcakes och samma i år.
Butiken Greta & Anna som jag startade tillsammans med min fd kollega och som jag sedan augusti har med min nya kollega och "gamla" väninna Jessica fyller idag 1 år.

Solen sken och vi som många andra butiker bjöd på modevisning på Stora Torget.
De butiker som hade tackat "ja" fick ordna sex modeller och sex olika outfit att visa upp.
När Jessica och jag stod där och tittade på våra tjejer komma ut och glänsa så log vi nöjda med det som är idag.


Det är tacksamhet för att 12 månader har gått, tacksamhet för idag, tacksamhet för att alla de snygga kläder, skor och accessoarer som finns i butiken, tacksamhet för att all logistik oftast fungerar och tacksamhet för att vi nu sakta men säkert har i våra händer verktygen för att själva kunna uppdatera vår webshop.
Vi har börjat ladda upp byxor, linnen och klänningar och vi kommer att fortsätta att så göra så att alla i Sverige kan handla hos oss, även om de kan göra detta redan nu genom ett enkelt email eller telefonsamtal.
En webshop är precis det vi saknade att jobba med då många tycker att vi har kläder som inte finns i var och varannan butik vilket betyder att det blir intressant att ha hela Sverige som marknad.

Nu skall vi "bara" marknadsföra oss i hela Sverige =)
Visst är det underbart med utmaningar?


Max springer runt i soffan och kommer bakom mig för att pussa mig på kinden och ibland biter han på mina byxor för att tillkalla uppmärksamhet... Hahaha! 
Such a crazy family i have =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar