söndag 25 mars 2012

FRAGOLE PER COLAZIONE

Klockan 9.30 stod jag framför gymmet PT huset för att träffa Anetth och tillsammans med henne löpa då jag har målet att klara av 1 mil inom en kort tid framöver.
Även om jag springer en enda gång i veckan så är det åtminstone en och skall nu försöka öka det till det dubbla, till en tvåa =)!!!

Jag klarade av att springa hela 50 minuter och det är jag faktiskt väldigt stolt över då jag är inte alls tränad men jag skall bli för jag har en fysik som är stark även om den går på socker =)

Nu när jag har kommit hem och är nöjd kan jag dock inte inta en italiensk frukost och har valt en fräsch och färgglad sådan istället.
Mums!


Skall nu inviga lite vår mysiga innegård och bara "njuta" lite innan butiken med webshopen kallar...
En hel del att jobba med nu när den skall matas full med varor men har planerat in en promenad under solen så lite mer syre skall även jag få denna magnifika söndag.

Peace, love and understanding.
Vet inte varför jag skrev det, men vackra ord under de fina jordgubbarna. =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar