lördag 31 mars 2012

LÖRDAG MORGON!

Vaknade efter 5 timmars sömn för att lämna de lånade dvd som jag som vanligt har haft en vecka för länge =) samtidigt som Knut fick sig sin toalettpromenad.

Tänkte att min lille hårboll skulle lära sig följande men överkurs kanske?
Ceasar Milan kanske kan träna hundar i detta?


Vi börjar lite tidigare i butiken idag då vi har sålt en möbel som skall hämtas och så skall vi fota lite kläder (håll i er, idag skall vi INTE fota varandra =) Jag skall istället fota vackra Isabelle som gick modevisning för oss förra lördag. Behövs lite variation på ansikten och ålder på våra kort så att jag slipper returschera bort rynkorna =)

Måste verkligen lära mig photoshop inser jag men det får komma vid senare tillfälle för annars kommer jag att göra mig 15 år yngre, alltid =) och nej, jag lider inte alls om någon ålders komplex. För att det skall kunna vara så måste man inse att man är äldre vilket jag riktigt inte har gjort =)
men jag älskar min ålder och att vara en årgång 71.

Idag är det premiär för en av de snyggaste serierna på teve och då talar jag om 
"Mad Men"
som spelar smart och intelligent på de kvinnliga och manliga könsrollerna.
En läcker serie vars boxar jag kommer att sluka så jag måste inhandla de jag inte har.
Se den om du har missat den.
Fantastisk!


Nu skall jag rusa till butiken.
Time to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar