lördag 3 mars 2012

SUNGLASSES, TENNIS & FRIENDS!

Visst är det så att solen lockar fram vårkänslor, bus i blicken och energi?
Älskar när solen tittar fram men det är nog något jag delar med majoriteten av befolkningen =)
Vi välkomnade solen med att ta på oss solglasögon under vår promenad mot tennishallen.


Väl framme parkerade Knut och jag oss på läktaren för att därifrån följa slagen som Nicole blir säkrare och säkrare på.
Som den snälla matten jag är fick Knut låna min jacka så att han kunde ligga mjukt =)



Efter tennisen blev det några mysiga timmar hos min väninna Eva och hennes tjejer.
Vi fikade och flickorna lekte glatt.
Glass & jordgubbar och bullar ... Sockernivån minskar inte denna lördag =)
En större jordgubb har jag nog inte sett ...


Nu är vi nästan precis hemkomna och vi gör oss klara för en myslördag med filmer.
Kram från oss fyra =)
Har du koll på vilka vi är? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar