onsdag 21 mars 2012

BLONDIN VID DATORN =)


Blondin skämt är totalt onödiga ibland då det man säger in real life är så mycket roligare...
Stod vid datorn med riktigt snygga high heels från Ash.
Bloggade och kände att jag fick ont i axlarna.
Vände mig mot Jessica och klagade över att "det är något konstigt idag, bordet känns som om det har blivit lägre, får ont i axlarna och handlederna".
Hon tittade på mig och skrattade "Det är inte bordet som är lägre, det är du som har högklackade skor och har blivit högre"
Hahaha!!!


Min kära kollega & vän skall dock inte skratta allt för mycket med tanke på att för ett antal år sedan ringde hon mig då hon skulle anordna en tipspromenad och frågade mig:
"Michela, vet du om Påven är katolik?"
Då var det jag som skrattade för ... vad trodde du Jess? =)
Klart Påven ÄR katolik !!!

Skrattar bäst den som skrattar sist sägs det =)
Underbart med sådana här små roliga "tankar utan att tänka" och istället för att tysta ner det hela lyfter jag fram det.
Skratta med mig eller skratta åt mig men ... skratta =)

2 kommentarer:

  1. Nåja...misstag gör vi alla, så även jag, ni är i alla fall söta att titta på när ni gör dom :)

    PS: Härligt med din sjävdistans, viktigt att kunna skratta åt sig själv.
    PPS: Är påven katolik? :D

    SvaraRadera
  2. Jessica skrattade också när jag inte hörde vad hon sa då min höjd gjorde hennes röst svagare =)))
    Vi bjuder allt på oss själva =)
    He is officially =)

    SvaraRadera