lördag 3 mars 2012

THE TIME OF MY LIFE ...

Varken Nicole eller jag är några Mello flickor så vi har hyrt filmer och myser i soffan.
Den unga Castellari tittar på Hanna Montana och den lite större har valt att titta på en helt underbar feel-good movie som jag bara älskar för det leendet den ger mig på utsidan men även på insidan =)

Som kvinna kan jag inte heller annat än påverkas av synen av denna vackra exemplar på man.
Mamma mia !!!


Filmen som har fått mig att le av diverse olika anledningar =) är 
Crazy, stupid love
och har du inte sett den så rekommenderar jag denna varma film som får dig att vilja bli kär eller att vilja  söka =)


Skall dock bekänna att jag inte hade haft något emot att få vara "barnförbjudet sexig" för en natt och provat  det berömda "Dirty Dancing" tricket =)
Log lite extra av just valet av låt då just "The Time of my Life" är just den sången som jag förknippar med en av mina ungdomskärlekar. I was 16 years and I was so in love ...


Jag minns som idag när jag hade på mig en kort isblå kjol med en långärmad överdel i samma färg med en liten ficka.
Håret var lockat, läppstiften var very pink, ögonen sminkade med eye-liner och a lot of mascara men sminket kunde ändå inte dölja osäkerheten, fjärilarna i magen och mina lättrosade kinder när jag upplevde till just låten med samma namn det som var
The Time of my Life


Nu skall jag nog plocka fram gamla brev och läsa lite i min dagbok så att jag kan under några minuter känna mig som 16 år igen ...

Scenen i filmen har jag dock till en annan låt, en remix av den men låten är denna och då var jag "bara" 36 =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar