söndag 11 mars 2012

WAR KNUT

Vid 12.30 var jag redo att gå till träningen men Knut fick idag stanna hemma då Anetth och jag skulle köra årets första löpningspass för min del och tänkte att det var bäst för lilla sambon att inte följa med på just premiären.


Första löpningspasset anno 2012 gick bra och vi var ute i över en timma! Jag klarade av att löpa i hela 55 minuter. Riktigt nöjd är jag och det är utan tvekan jag säger att jag skulle aldrig fixat det utan Anetth.
Hon kan konsten att pusha då hon vet, ser och känner att man klarar mer än det man själv tror.

Efter det tog jag en dusch och hämtade Knut för att sedan möte upp Louise och ta en promenad med henne & Charlie.
Vilket fantastiskt väder vi har haft idag!
Man blir så glad av solen och jag hoppas att våren är nu här för att stanna.

Efter promenaden blev det lite sittande i soffan med datorn framför mig, lite tvättning och sedan fick jag ett sms om att klockan 20 skulle jag få sällskap.
Ikväll tittade vi på "War Horse", en film av Steven Spielberg.
Filmen var bra men den var inte så excellent som jag trodde att den skulle vara.
Sevärd men hade jag skrivit manuset så hade den blivit bättre =)


Min fd sambo skrattade alltid åt mig efter en film då jag var tvungen att spela huvudrollsinnehavaren. 
Han såg mig komma ut från biosalongen med handen som låtsassvärd i tron att jag var någon av riddarna i Sagan om Ringen, han har sett mig gömma mig bakom olika hörn på stan och låtsas att jag var någon amerikansk polis... Sådan är jag =)
Ikväll fick Knut istället bli kallad "War Knut" och J. skrattade åt synen på Knut i krig.
Knut såg mer skräckslagen ut av de tankarna han kunde läsa av ...


Även denna vecka och dag går nu mot sitt end och får avsluta med ytterligare lite brösthumor då jag har fastnat i ngn slags fixering idag i sökandet av lite skratt efter att ha lyssnat på något som fick mig att må dåligt denna tidiga morgon...

Jag förstår inte ... mina ben blir inte bruna


Mycket att tänka på när man har kurvor =)
Sov nu så gott, det skall jag göra även om jag saknar en axel att somna på ...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar