måndag 26 mars 2012

NAGELLACK & SOLGLASÖGON

Morgon och god start på en ny fantastisk vecka (hoppas vi =)!
Många kunder och läsare har frågat mig om mitt nagellack (se bild) och svaret är att det är Foroogh på Salong Mist (mitt emot Åhlens) som har målat det.
Det är en sk. Shellac nagellack som håller och glänser i tre veckor och för att det skall sitta så behövs en speciell lampa som hon har på salongen.
Gå dit om du har frågor om pris och/eller tillvägagångssätt så hjälper dig Foroogh.


I fredags satte Foroogh även några lösögonfransar på mig, sådana man har hela tiden och då även på natten. Ingen mascara behövs vilket är smidigt för en person som mig som ogillar allt för mycket smink och som skall rasta hund och katt (ahaha, kanin är det =) på morgonen =)
Hon har precis gått den kursen och är pratar vi om riktigt bra fransar och inte klumpiga sådana som gör att du ser helt konstig ut om du tappar ngn.

Du har väl inte missat att trendiga butiken Glasögonmäster bjuder på vårkväll på tisdag?
Anmäl dig direkt till info@glasogonmaster.se så att tilltugg finns även till dig.


Förra året köpte jag dessa Tom Ford pilotglasögon och i år tror jag att jag skall köra Chanel även om pilotsolglasögon förblir favoritmodellen.
Variation är rolig så kom och titta på alla coola, snygga, blingiga, trendiga och glamourösa solglasögon de har i butiken och ta möjligheten att köpa ett eller flera par med 20% rabatt.


Goodie bagar kommer också att delas ut och där har vi från Greta & Anna självklart bidragit med en rabatt kupong som gäller hos oss.



Några tips från mig denna måndag morgon.
Nu frukost med min kollega innan butiken skall öppnas och nyheter skall packas upp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar