torsdag 1 mars 2012

MIDDAG MED VÄNNER

Efter den långa och trevliga intervjun igår gick jag ner till butiken för att tillsammans med Jessica, Linda, Elisabeth, Sani och Ulle gå ut och äta på Restaurang Vinci.
Vi hade så roligt att tårarna rann av skratt vid flera tillfällen.

Mycket åldersvarning i samtalsämnen och precis det som gjorde det så himla roligt.
Från att prata om bugg kurser där jag kontrade med att jag ville istället gå på chair dancing...
Vi alla visualiserade huruvida några skulle dansa bugg medan jag vid sidan om skulle stå och dansa med min lilla stol ... Med glimten i ögat, kan man föreställa sig många roliga bilder ... =)
Kan man dansa chairdancing med den gungstolen jag fick i 40 års present? =)

Chairdancing som jag har faktiskt testat vid flera tillfällen är allt annat än det man tror. Det är snabba rörelse som sker kontinuerligt, tempo och något konditionskrävande.
Gamla minnen togs upp av Jessica och Ulle och jag tror att några av oss som kanske inte var några riktiga party tjejer i vår ungdom kanske ändå tänkte hur roligt det måste vara att kunna plocka fram de minnen om att just ha varit "young and crazy".
Vissa av oss får istället om 30, 40 år plocka fram de minnen om att ha varit "old and crazy" =)))
Inte dåligt det heller ...

Restaurang Vinci bjuder på en elegant, mysig och trevlig miljö.




Vi alla sa "fler av sådana här kvällar" och målet är precis att se till att de blir av ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar