fredag 23 mars 2012

LÖSÖGONFRANSAR

Denna fredag kväll kommer mitt inlägg att handla om lösögonfransar då min väninna Foroogh som äger och driver salongen & butiken Mist mitt emot Åhlens har sedan idag börjat med detta.

Jag var första kunden och en mycket nöjd sådan.


Vad tycker du? Jag gjorde fransarna första gången för ca 2 år sedan och klarade inte av att ha dem. Det var nämligen små bitar som kunde trilla av vilket bara kändes dumt då det var inget man kunde lätt dölja. 

Den tekniken och de fransar som Foroogh dock använder sig av gör att de inte känns tunga och även om en eller två skulle "falla" påverkar detta inte utseendet.
Love it!

Då jag ogillar smink känns det skönt att känna sig sminkad utan att vara det =)
Är såååå naturlig =)


Och glöm inte en sak denna fredag kväll som övriga dagar.
Vi fyller våra väggar, tavlor, statusar på fb och annat med citat om att vi skall vara de vi önskar och är så glöm inte att tillåta dig och andra detta även i verkliga livet =)


Vill du nu ha en mer magnetisk blick så ring Foroogh på Mist eller gå direkt till salongen för att boka tid.
You will not regret it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar