lördag 31 mars 2012

WHISKEY GLAS MED DET DÄR LILLA EXTRA

Idag var det mycket folk i stan och i butiken vilket gjorde att dagen bara rusade iväg.
Jag hann dock ta lite rast för att göra något jag egentligen är förbjuden att göra:
sola solarium =)
men nu känner jag mig piggare och lite ... brunare vilket är rätt så skönt nu när vi börjar visa lite mer hud.

Ikväll fick jag oväntat besök av några vänner som skulle göra Borås by night.
Whiskey glas? Oh, nej, men jag tog fram de minsta glas jag har och de är i plast och rosa =)


Skrattade gott av alla små elaka men förhoppningsvis hjärtliga kommentarer.
Något som självklart låg "rysigt" till är mitt bord.
För flera månader köpte jag ett soffbord genom att bara ha sett den i en katalog. 
Det stod att det var ett soffbord som såg ut som en resväska och då den var dyr funderade jag aldrig på att den såg mer ut som en resväska än ett bord i verkligheten.
Hur låg som helst och liten.

På Formex mässan i Stockholm såg jag detta fantastiska soffbord och tänkte
"den blir perfekt"
men nu är soffbordet helt plötsligt för stort.
Har benägenheten att inte mäta =)
Nu har jag istället beställt en ny soffa =)
Ni hör att den här typen av kommentarer är rätt så lätta att håna speciellt när ens gäster tvingas hoppa in till soffan...


Gästerna har gått och Max ligger och tittar på film här i soffan medan Knut ligger under soffbordet.


Nu är det dags att snart sova då jobbet kallar lite tidigare imorgon.


Kolla vad sött =)
Tania har beskrivit mig som en blandning mellan Pippi & Samantha i "Sex and the city" och även jag ser några gemensamma nämnare =)


Nu väntar kudden för oss alla här ...
Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar