tisdag 27 mars 2012

WHITE BEDS

Den här dagen har varit en någorlunda lååång dag då jag gick upp tidigt och kom hem för en stund sedan från jobbet.
A long day at work som dock nu avrundas på denna plats =)


Hittade en inspirationsbild på en läcker säng till dig som är ute efter old white känsla.
Visst är den hur fin som helst!
Så enkel men så vacker!


Idag är en sådan dag där jag har fått positiva besked.
Ett samtal vid lunch som kommer att fortsätta imorgon för att bestämma vad som komma skall.
Spännande, kul, nytt.
Frågar mig: Why me?
Svarar mig: Why not?


Svaret är nog att jag skulle kunna fortsätta på Marlyns lista i all oändligt med final kommentaren att 
"because i m who i am" ...

Vet att jag låter lite mystisk men lovar att berätta när allt är bestämt och klart ...
Nu skall det bli skönt att sova så får vi se om lilla hjärnan arbetar vidare i det undermedvetna eller inte.
Buonanotte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar