tisdag 20 mars 2012

PÅ SPA & MORE PUSSAR !!!


Efter kaffe med vänner och en timmas jobb var det dags för mig att använda det presentkortet jag fick av mamma i Julklapp och njuta av över en timma avkoppling på Ciluette City Spa.
Jag valde en sk. tre stegs behandling så att huden får sig en riktig liten chock och svarar genom att se något yngre ut =)

Så fort man kommer innanför dörrarna och känner dofterna samt musiken är det lugnet som tar över sinnena.
Hade gärna stannat både före & efter.
Next time ...


Med glansig hud lämnade jag Ciluette tacksam för att i min låda hemma finns två presentkort till att nyttja snart ...
Den som sparar har ... =)
(Jag vet, det är inte ett talesätt jag använder mig av) =)


I butiken kom två nya läckra skor från Ash. Jag bara älskar detta märke!!!
Jag är ingen ballerina tjej/donna men tom. dessa kan jag tänka mig!
Bild på butikens facebook sida som du gärna får lika om du inte redan har.
www.facebook.com/gretaoanna

Vid 15 lämnade jag butiken.
Nicole och hennes kompis A. är i köket och målar en tavla medan Knut, Max och jag sitter i soffan och bloggar åt butiken och mig privat =)
Älskar mina små ...


Skrattade så när Max började pussa på min kind =)


Han är verkligen en tam liten kanin som vill vara med hela tiden ...


Snart har jag haft butiken i ett år och tillsammans med Jessica sedan augusti.
Otroligt vad tiden har gått fort och otroligt vad mycket man har vunnit och förlorat angående de valen man har gjort.
Jag upplever att jag sakta men säkert kommer dit jag hoppas komma.
Ibland vet jag inte vad målet är förutom att fylla livet med upplevelser och ibland när saker och ting inträffar är det så självklart vad jag hoppas på.

Nu hoppas jag på ett telefonsamtal snart för när jag hade lagt på luren den 14/2 efter att ha blivit uppringd av en kvinna som ställde mig en spännande fråga tänkte jag:
"Klippt och skuren för detta" men om jag är det på riktigt återstår det att se =)

Snart blir det läxor och städning =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar