fredag 2 mars 2012

EN TÄND LAMPA & A SECRET =)

Försöker ligga stilla trots att jag skriver då Nicoles arm ligger på min egna.

Det finns få saker som är så mysiga som när ens barn söker sig till en. 
På dagtid vill de kanske spela lite "tuffa" men på kvällen när de har somnat så kommer den där "söka sig" till mamma/pappa instinkt som jag myser av när jag tittar på henne.

Kan fortfarande inte förstå att jag har en dotter på 9 år.
Elefanter är gravida flera år för att de skall hinna förstå att de skall bli mammor, 9 månader tyckte jag räckte för min del ... men kanske inte? =)

Nu skall jag släcka ljuset och omfamna henne tills jag somnar.


En liten reminder till dig, mig och oss alla.
Passion för den du är och det du gör är såååå viktigt och som den italienskan jag är så är la passione som en underbar gift jag ej vill vara utan.


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar