söndag 18 mars 2012

BADHUSET, CHECK =)

Efter en skön förmiddag med en massa pussar och kel kom vid



12 tiden Nicoles kompisar och tillsammans gick vi alla till badhuset.


Den här gången hade jag bestämt mig för att INTE sitta med en dator i famnen och kaffe vid sidan medan de badade, den här gången skulle även jag simma.
Lite motion skadar ändå aldrig så jag simmade i 40-45 minuter för att sedan basta i 15.

Medan vi tog en lunchpaus kom Nicoles kompis med idén att jag skulle ringa Riks Megapol chans till romans då en av badvakterna var rätt så söt.
Hahaha!
DET skulle bara saknas just DET! =)

Tittade på mig själv och insåg att mina chanser med denna badfrisyr var minimala =)
En riktig trollis =)


Nu är vi åter hemma och tjejerna leker familj. 
De bryter tom. på olika dialekter vilket får mig att le här i köket där jag befinner mig.
Här pratar vi riktig skådespelartalanger från deras sida.

Själv skall jag hantera den pappershögen som finns här på bordet men ikväll är vi sedan bjudna på middag hos min mamma.
Jag är den enda i familjen som inte kan och gillar att laga mat trots goda referensramar från andra kvinnor =)

Med tre olika bilder på tre olika före, under, efter önskar jag dig nu en skön fortsättning på denna söndag.
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar