lördag 17 mars 2012

HOME SPA WITH NICOLE =)

När Nicole var på stan med sin kompis idag köpte hon en ansiktsmask med chokladsmak då hon ville överraska mig med lite avkoppling.
Jag har precis tvättat av mig ansiktet efter just hennes behandling.
Somnade nästan ...


Apropå krämer, behandlingar och magiska kurer var jag i torsdags hos min väninna Jenny som äger & driver City Laser i centrala Göteborg, precis när du kommer ut från Femman.

Kom hem med dessa krämer som skall vara bland de bästa och då lyssnar jag så klart.


Ögonkräm, natt & dag kräm samt den magiska kuren som den avlånga tuben ger, en tub som heter ZO Radical Night Repair Peel och vars effekt är att den bidrar dill en sundare hud med mer glöd, bättre elasticitet och jämnare yta.
Läs mer om märket samt produkterna på deras hemsida:

Du kan självklart ringa Jenny på City Laser för vidare information eller för att beställa dessa fantastiska produkter. 
Hon skickar också efter beställning till dig som inte bor i närheten.
På Citylaser kan du även göra olika behandlingar. Vilka dessa är läser du här:

Skall bli spännande att se vad Repair krämen lyckas åstadkomma för huden.
Godnatt =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar