onsdag 7 mars 2012

TVÅ BLONDINER FRAMFÖR & BAKOM KAMERAN ... =)

Redan vid 7.45 var jag och tog en kopp kaffe med Tania för att efter 20 minuter vara i butiken och fota några av de kläder som vi inte hunnit fota fram tills nu.

Till skillnad dock från min kollega som försöker få mig att glömma att även hon skall fotas så hamnade jag i den situationen att jag fick påminna Tania att även jag skulle fotas.
Vissa personer gillar minsann det där med kort och när dessa är två som skall fota varandra kan man "råka" glömma bort den andra =)
Hahaha!
Det blev en hel del skratt kan jag lova =)
Har inte heller tänkt på hur jag står när jag fotar och det ser mer ut som att jag förbereder mig för en tävling i 200 meter sprint än annat =)
Stod  nämligen framåtlutad med ena benet redo för spring =)


Med tanke på att korten på Tania blev bättre än de på mig (skyller på en bad hair day och på att jag ej var sminkad =) så tog jag mitt ledsna leendet och fotade mig själv framför spegeln i mitt lilla hem då jag skulle blogga ut en bild på de nya chinos som har kommit idag från italienska JFour... =)

Tania ringde jag inte den här gången så skall jag minsann se till att vara riktig uppstylad när jag skall fotas i hennes bröllopsklänningar... =)

Alltid med glimten i ögat och med mycket kärlek =)

Då jag vet min vän att du läser detta tackar jag dig för att vi har fått snygga bilder på vackra dig och så tycker jag att en vecka du och jag hade varit ett minne för livet för mig och dig =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar