lördag 17 mars 2012

FLUFFIGT DENNA LÖRDAG ...

Redan vid 6.15 var det klart att Nicole ville gå upp för att försäkra sig om att hon verkligen hade en kanin.
Vid flera tillfällen har hon idag frågat mig om jag kunde nypa henne för hon tror att hon drömmer...
Hahaha! Vet att jag har varit lite små tokig i detta spontana köp men ibland känner jag DET för ett djur eller människa och då slår jag till =)
Okej, det händer oftast med djur då 2 sådana finns nu under samma tak men 0 män =)

Oavsett vad är Nicole lycklig och Max har idag tom. slickat mig när jag höll honom i min famn och kliade honom bakom öronen ...
Han är så humla söt och gullig!


Redan vid 8.30 var vi i butiken då flera kartonger med varor kom igår och jag får allergiska reaktioner av att inte ta tag i det ... Vi hann tömma en kartong och så fotade vi denna läckra klänning från Valerie.
Jag bara älskar den och tillsammans med några andra plagg tillhör den numera en av mina favoritklänningar. 
Den här glitter favoriter har jag redan flera tillfällen att använda vid.


Idag jobbade jag då Jessica är i stugan. Min lediga lördag men idag ställde så klart upp.
Linda kom snällt en timma så att jag kunde följa med Nicole hem då hennes väninna A. kom på besök för att titta på Max.
När jag gick tillbaka till butiken stannade de hemma. Stor hon är nu när hon kan vara 3 timmar hemma med en väninna.
När jag kom hem fick jag strikta order över att INTE titta i köket.
När jag såg att de hade gjort chokladbollar förstod jag den lilla röran men lätt fixat och bollarna var så himla goda ... En massa smör var nog receptet =)

Min väninna Eva kom förbi med Kajsa och Malin för att säga hej till vår lilla "familjen annorlunda" och de blev också förtjusta i Max även om de själva har två kaniner. Vi får utbyta erfarenheter helt enkelt =)


Nu är vi åter själva och vi kopplar nu av med kärlek, mat, levande ljus, film och pyjamas klädsel.


Som Kajsa och Eva sa "nu har väldigt fluffiga och håriga djur."
Hahaha! Det har vi verkligen!
Fluffiga är vårt adjektiv =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar