söndag 18 mars 2012

COSMOPOLITAN TIPSAR OM DESSERTER =)

Skrattade när jag köpte Cosmopolitan och blev nyfiken på en av underrubrikerna 
"Sugen på dessert?"
för jag tänkte att Cosmo skulle komma med en massa spännande tips på just desserter BUT i should know better ...

Läste självklart vidare och orden 
"efterspelsguide för alla smaker" fick mig att förstå att det var något helt annat som står i Cosmo sidorna.
Hahaha!


Morgonen är mys med Max i famnen och Knut som vill bli kliad bakom öronen =)
Nicole har att göra ...


Vid lunch blir get dock vatten aktiviteter =)
Kaffe och Cosmopolitan, min dotter och en massa pälsiga djur.
Nice sunday!

4 kommentarer:

  1. Freudiansk feltänkande...jo det verkade ju sannolikt med recept i den kända "mattidningen Cosmopolitan" ...

    PS: Hoppas att du lärde dig något ;)

    /R

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Visst är det så =) men även mat desserter kan användas vid den andra typen av desserter så det hade inte varit helt osannolikt om Cosmo hade tipsat om de bästa =)

    Jag har fortfarande inte läst den artikeln men skall självklart fördjupa mig i ämnet =)

    SvaraRadera
  3. Hahaha...rätt tänkt att man kan kombinera de bägge, så att det blir extra kul ;)

    Det mesta som är kladdigt och någorlunda kallt är nog okey med föreslår att du håller dig ifrån typ brinnande saker som ex flamberade bananer ;)

    PS: Du vet att jag tycker att du gör ett bra arbeta med bloggen, fortsätt så

    SvaraRadera
  4. Flamberade bananer??? =)
    Hahaha! Nej, det skall jag inte testa och tack för orden ...
    I will continue ... to the end =)

    SvaraRadera