torsdag 1 mars 2012

KUNDKVÄLL I BUTIKEN!

Ikväll vid 18 tiden hade vi en liten mysig kundkväll för några få utvalda.
Första gången tyckte vi att vi var alldeles för många för att få den personliga touchen.
Svårt att ibland hitta den rätta balansen med det berömda svenska "lagom" i tanke men oavsett vad så hade Jessica & jag våra shining toppar för ibland vill även vi glittra lite extra =)


Från Café Orion köpte vi riktigt goda mat muffins med parmaskinka, ruccola sallad, soltorkade tomater och annat ... Två olika varianter och otroligt mumsiga!
Förutom goda är de även väldigt praktiska att bjuda på vilket inte är alls fel en sådan kväll som denna.


Underbara Caroline som säljer märket Valerie kom till oss för att prata lite om märket samt tipsa om olika stylingar och outfit. Roligt att se hur någon i branschen tänker och kombinerar ihop.
Det som verkligen alla kan ta med sig är att blanda stilar.
En snygg och elegant partyklänning kan ha en cool stövel och inte behöver nödvändigtvis matchas med pumps.

Befriande att vi är på väg mot att blanda, mixa, kombinera för en personligare stil.
Caroline till höger och vår vackra Louise till vänster i en av de vackra Valerie klänningar.


Caroline designar även egna smycken och då även den jag har på mitt huvud ...
Vi skall köpa in dem så att de kommer att finnas att köpa hos oss inom 3-4 veckor.


Älskar den och hade på mig den hela kvällen...
Vid närmare eftertanke är den fortfarande på ser jag =)
Trots att det är roligt att blanda ihop stilar så kanske den inte riktigt är lika snygg till randiga pyjamas byxor och mitt läckra linne med peace märket.
Hippie style in bed is very new age ... or? =)


Nu skall jag blogga åt butiken och sedan skall jag sova.
Imorgon börjar vi vid 7.15 med att åka till Göteborg för inköp och så är det fredag vilket betyder denna vecka att min lilla kommer hem!!!
Saknar henne och längtar ... 





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar