onsdag 31 oktober 2012

GRAZIE ...

Jag har världens bästa vänner och jag är så oerhört tacksam för detta!

Igår var en omtumlande dag för min del med ett spektrum av en massa olika känslor men min lilla låtsas familj hade tagit ett beslut åt mig som inte var förhandlingsbar.
Vi skall fokusera på det roliga och vi skall fira premiären istället för att sörja det som har varit.

Nicole bakade kladdkakan efter samma recept som jag själv gjorde till Knuts kalas men hennes blev stel istället för att ha en "milk shake" varning på sig.
Matlagningsgenerna har visst överförts =)

Hennes frisyr är gjord med en sk. donuts (jag som trodde att dessa går bara att äta =) och den finns att köpa hos Foroogh i salongen Chic Lady mitt emot Åhléns.
Nicole har lovat mig samma frisyr ikväll, då jag skall besöka hennes låtsas salong =)


Klockan 20 igår kväll träffades Louise, Nicole och jag på Allé Terrassen för att köpa två stora pan pizzor som senare serverades med champagne! Vi älskar det knasiga och kontrasterna =)



Femton personer samlades hemma hos Louise & Petter för att tillsammans skratta med mig, min matlagning, det lilla kaoset som ofta är när jag skall göra något och det kändes verkligen varmt i själen för det finns ingen bättre medicin i världen än kärlek och skratt.



Facebook har av någon konstig anledning blivit ett måttstock för folks tyckande så jag tackar för alla "gilla" och för de snälla kommentarer på wallen, via mail och via sms då jag suger just nu åt mig varje snällt ord som sägs...

Det är mitt val att göra så och till er som tycker och skriver hårda ord och ett annat tyckande vill jag bara säga att jag respekterar verkligen era åsikter men väljer trots detta att inte kommentera era ord då jag vill blicka framåt nu och fokusera på det goda som faktiskt finns i min omgivning.
Människor som vill sänka finns alltid och som någon sa en gång:
"låt inte andras mindre smickrande åsikter bli din sanning".

Nu har jag precis haft en "annorlunda intervju" via telefon om fräcka frågor =)
Skall bli roligt att läsa mina svar även om det blev någon "no comment" =)

Även idag delar Jessica och jag på dagen i butiken och tackar så klart Carro för att hon ser till med sin närvaro att vi kan så göra.
Själv börjar jag vid 14 och passar på att göra mig åter "naturlig blond" efter en morgon där psykolog besök och frukost på Viskan stod på agendan.

Från djup till yta, that´s my life =)






5 kommentarer:

  1. Ni har verkligen en fin butik! Håller själv på att starta en och er butik ger mig verkligen inspiration. Ska bli kul att följa med dig i tvprogrammet och få chans att se mer av butiken, då jag ej besökt den personligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi har ordnat en liten event i butiken så den kommer med samt material på mig och Jessica tillsammans då vi just är i butiken =) Tack för att du tänker följa oss <3

      Radera
    2. Det ser jag fram emot! :-)

      Radera
  2. Hej!
    Du är så otroligt vacker. Är du singel?
    Hur lyckas man haffa dig? ;)

    Puss

    SvaraRadera