tisdag 16 oktober 2012

EN VANLIG TISDAG =)

Startade dagen med ett besök hos min psykolog för som jag sagt vid flera andra tillfällen tycker jag att man skall ta hand om sin inre för att bättre förstå sig själv och andra.

Efter besöket var det bara att åka direkt till Radio Sjuhärad för en intervju om kommande serie.


Tillbaka till butiken blev det en intervju med en underbar journalist från BT och efter det lite lite jobb.
Skall bli spännande att se om artikeln blir som jag hoppas på =)

Att svara på frågor om sig själv är intressant men inser en sak som jag måste sluta med och som även någon annan har lagt märke till.
Jag går lätt i någon form av "försvarsmekanism" för att förklara att jag är trots mitt utseende en charmig och trevlig tjej.
Varför skall jag det egentligen? Har jag mer att bevisa bara för att jag har opererat mig och är blond... ?
En "lustig" iakttagelse jag gjorde efter att ha fått frågor om mig och om serien och efter att ha förklarat att jag är nog den som människor kommer att "hacka på" bland annat pga. det.
Tänk OM människor förvånar mig istället och inte gör det? Varför utgår jag från en bild som jag egentligen inte vill skall ske?
Dags att plocka fram boken "The secret" tror jag =)


Idag har jag haft lyxen att sluta tidigt, möta upp Nicole efter skolan, gå till biblioteket med henne, ta en fika tillsammans och nu är vi båda gäspiga och trötta efter att ha gått en promenad med Knut.
Det bästa med biblioteket visade sig vara att söka böcker på datorn och att dra kortet =)


Tröttheten skyller jag på vädret och att jag inte har fått träna på några veckor nu men snart så ...

Med tanke på kommande serie så har en officiell facebook sida till den kommit.
Flera "fake" finns också men den jag länkar till här nere är den riktiga.
Kul om ni "gillar" så att vi sprider och gör lite "feel-good" PR för den <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar