tisdag 9 oktober 2012

I GÖTEBORG OCH TILL INSALATA

Imorse tog jag mig till Göteborg för att gå på en efter kontroll i detta vackra hus fyllt med läckra väntrum.

Fönstret är "to die for" or "to live for" om man nu skall fokusera på det man vill egentligen =)
Vill vill och vill ...
Blir som ett litet barn när jag ser något som jag skulle vilja ha och ja, jag skulle vilja ha <3


Inser dock att nu går det inte och att mina fönster är hur mysiga som helst och likaså min lägenhet tills jag hittar något större för jag vill ha och BEHÖVER en större lägenhet samtidigt som jag verkligen gillar min så mycket ...

Då jag ändå var i storstaden tog jag mig snabbt in till Zara för att handla två skjortor till Nicole och självklart tittade jag in i lilla söta butiken Raglady i Arkaden.


När jag gick in möttes jag av den här sockriga fluffel och insåg att Raglady plockade ytterligare några plus poäng =)
Då vi istället kör den mer industriella stilen så kan vi inte köpa in sådant ... de matchar inte vår "stil" tack och lov =)

Tittade runt och nöjd med inköpen till Nicole tog jag mig till stationen och tillbaka till vår småstad.


I butiken var det organiserat kaos i och med att de efterlängtade Please har nu kommit och förutom dessa denim i två olika modeller har även en skinnjacka med amerikanska flaggan anlänt samt en underbar vit skjorta/tunika. Allt från populära Please.
Bilder kommer om dessa ...

Då Jessica behövde också lite lunch tog vi oss till den nya salladsbaren "Insalata" som ligger i samma hus som jag bor i.
Innan var det en godis butik som jag lätt besökte så bra för min figur att nyttigheterna tar sockrets plats i huset.

En mycket god sallad i en mycket mysig och varm miljö.
Vi gillade och åt ...




Då det är min lediga dag är jag nu hemma med en Knut som ligger på rygg på mattan.
Ibland ser jag inte vad som är bak och vad som är fram på honom =)
Vi skall invänta att Ikea kommer med mina nya madrasser för det blir en helt ny fluffig och vit säng i mitt sovrum.
Samma som tidigare men helt ny vilket känns alltid roligt.

Ikväll skall min väninna Lizette och jag till Babbels för att äta någon liten tapas och dricka lite vin men mest för att prata prata och prata.
Återkommer så klart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar