fredag 5 oktober 2012

SYNK, KANAPÉER & VIN ...

Dagen har innehållit synkar och inspelningar med ett fantastiskt team som är här för att plocka fram det bästa från denna helg som innhöll idag en liten event i butiken, som innehåller imorgon ett spännande möte och som innehåller på söndag att en hund kommunikatör kommer hem till mig för att berätta om Knuts tankar.

Vi började idag med synkar i mitt lilla hem för att sedan fortsätta med andra inspelningar här hemma och i butiken dit vi hade bjudit några kunder för en liten event kväll.
Den duktiga kocken från Café Viskan hade gjort så otroligt goda kanapéer som jag inte kunde låta bli.


Det blev en kväll som ni som vill kan snart ta del av och hur ni gör detta kommer vi så klart att informera om så fort vi själva vet och får säga =)

När alla hade gått tog Jessica och jag var sitt glas vin och som alltid blir jag så fort påverkad...
Jessica skrattade och jag känner mig efter 1 1/2 glas redan klar för en natt i flanell pyjamas =)

Min fredag kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar