onsdag 17 oktober 2012

I PROVRUMMET =)


Idag startade vi med kaffe på Café Viskan och lite feel good talk.


Min kära kollega hade med sig Borås Tidning.
Ingen liten artikel det blev om mig om min medverkan i Tv 3 nya serie Småstadsdrottningarna.
Artikeln kändes bra men mer om den i nästa inlägg =)

Efter kaffet blev det att fota lite av våra kläder och så här såg det ut idag =)
Denna långärmad tröja från italienska Happiness sålde slut idag och då några har fått lämna Borås skall vi imorgon beställa några nya för då betyder det att endast tre finns i stan.

Det började med att jag var själv i provrummet ...


En nyfiken kollega kommer in ...


En kram och ett leende då hon berättar att vi har blivit nominerade av flera kunder till Årets Butik!!!
Så glada över att slippa behöva anmäla oss själva =)))


Och så försöker vi sexiga till oss lite =)
Att snart vara på tv sätter lite press på att "hotta till oss" =))))
Vi lyckades "sådär" bra =)


Såg precis trailern för kommande serie och vad skall jag säga?
Ser jag verkligen så där "plastig" ut? =)
Mamma mia!
Förutom uppblåst ser jag otrolig konstig ut och den bilden är inte riktigt detsamma med den jag möter på morgonen framför spegeln =)
Hmmmm ... antingen är min självbild helt fel eller så hade kameran plast på linsen =)

Nicole och hennes väninna sa att "Michela, det ser inte ut som du. Du är mycket finare i verkligheten. Det kan vara så att det var en vikarie som filmade"
Hahaha! Sööööta men sanningen är att jag känner verkligen inte igen mig.

Som vanligt, får jag bjuda ÄVEN på det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar