onsdag 3 oktober 2012

KNUT VAKTAR ...

Rörande att se.
Knut höll sig igår kväll framför buren till vår andra hamster utan att släppa blicken på den.
Nicoles och min mänskliga tolkning är självklart att han inte vill att även Smulan skall rymma och som vår "lilla mannen i huset" såg han som sin plikt att vakta över henne.

Kan det vara så eller förmänskligar jag bara detta hund beteende?
Oavsett förklaring värmde det vi såg våra hjärtan <3


Måste tillägga att när jag gick till duschen låg det hundmat och hamster mat där så lilla Kinder har hämtat det hon har hittat i hundskålen och tagit det dit.
Nu när vi tror att vi vet var hon gömmer sig så har vi förberett en liten fälla.
Den finns på bild på instagram =)

Håll tummarna för oss <3

2 kommentarer:

  1. Sitter här med tårar i ögonen, och blir alldeles rörd!Underbara lilla Knut! <3. Jag håller tummarna så hårt jag bara kan.

    Kram/Dorthe

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Dorthe men än så länge är inte Kinder tillbaka =(

    SvaraRadera