lördag 6 oktober 2012

BENÄMNINGAR

Efter en riktig skön förmiddag fick jag sätta mig på en stol och förklara skillnaden mellan dejt och ett möte för några kameror.

Jag är av den enkla åsikten att en man och en kvinna kan träffas över en middag utan att behöva kalla det för något, varför måste vi alltid ha ord till allt, varför måste vi alltid dra slutsatser av en handling?
Jag är ibland en social varelse som älskar samtal och diskussioner och ikväll tänker jag diskutera en massa för mannen framför mig lär ha en del att säga =)

Jag har provat 3-4 klädesplagg och kommit till den slutsatsen att det jag valde skulle nog kunna göra 
"han glad, publiken som ser detta på tv glada, mig själv och min mamma glad"
Vad jag skall ha på mig är inte detta så klart men så sköna de nya denim från J4 är.
Älskar dem!

Om 50 minuter blir jag hämtad och så kör vi till stället där middagen skall njutas.
Very top secret än så länge, så top secret att inte ens jag vet vart jag skall ... =)


2 kommentarer:

  1. Fina vackra du! Så spännande! och ser såklart såå fram emot att få se resultatet sen av allt hemlighetsmakeri :) Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ja, men nu handlade det bara om ett möte med en man som lever ett speciellt liv, ingen dejt här =)

    SvaraRadera