måndag 29 oktober 2012

SURREALISM OCH VERKLIGHET ...

Imorgon är det en speciell dag i mitt liv, en dag jag skulle både vilja hoppa över och ta vara på.

Ångest och förtjusning men vad jag menar med detta kommer ni att få reda på imorgon.
Den värsta ångesten har dock lagt sig för nu känner jag att jag har sagt sanningen och det är skönt att ha så gjort.
Idag berättade jag även för Jessicas döttrar och mitt lilla Gudbarn sa:
"Jag bryr mig inte för jag tycker att du är jätte snäll."
Tack Millie! <3


Millie och jag satte oss i soffan och pratade om allt mellan himmel och jord medan Nicole & Izabella var ute på stan för att köpa några presenter. Kärlek, vänskap, bus och andra olika ämnen behandlades med stort allvar ... =)

Nicole ringde och sa glatt att hon hade "Julkänslor" och att hon och Bella hade så mysigt när de gick bland butikerna under snön.
Trots dagens intervju och en fotograf som snabbt kom hit bara för att ta en bild till morgondagens artikel så var det en trevlig eftermiddag.
Det känns fortfarande surrealistiskt att mitt liv skulle ha något slags nyhetsvärde för vissa men så fort man är med i teven så ingår väl vissa bitar ... på gott och ont.

I butiken var det lite kallt idag och det blev inte varmare när man satte ut sin nos =)
Oktober och snö... Lite för tidigt men ingen idé att klaga på sådant som vi ändå inte kan påverka, eller hur?


Vid 1630 gick Nicole och jag till  Foroogh på nya Chic Lady som tidigare hade namnet Mist.
Snygg logga, fina "tjejiga färger" och en fantastisk Foroogh <3


Efter att ha haft rött nagellack vid de två senaste tillfällen körde vi idag franskt med det där lilla extra i form av en glitter i champagne toner ...
Lite kul och Nicole älskade det!
Imorgon skall hon få hjälpa Foroogh i denna mysiga och vackra salong och hon längtar redan efter att "gå till jobbet" =)

Foroogh är även med i morgondagens premiär på serien "Småstadsdrottningar" ...


Efter nudlar och kyckling värmer vi oss nu under en skön pläd i soffan.
Nu skall jag tända doftljus och värmeljus för sinnena behöver det.
Imorgon vaknar jag stark <3

1 kommentar:

  1. I morgon gäller det...så spännande, så spännande!

    SvaraRadera