måndag 8 oktober 2012

FORM OCH RÄTTVISA

Även om jag har träningsförbud så tog jag en promenad denna tidiga morgon och imorgon skall jag till gymmet för att använda om inte annat lite triceps och biceps.
Hoppas Jonas R. inte läser min blog för annars kommer snart ett mail om att det är vila som gäller ...

Måste röra mig lite känner jag för kilon kommer snabbt till och försvinner långsamt och även om min ideal inte är smal så vill jag känna att jag har den trivsamma vikten som jag mår bra av.

När jag ser bilder på tjejer och kvinnor som tappar lite för många kilon så känner jag mig som en mamma som skulle vilja säga till dem att de skulle inte gå ner de där sista 2-3 kilon. Att gå ner för mycket gör att man tappar de där kvinnliga formerna som är så snygga att ha men så gillar jag just former och har alltid gjort.

Imorgon har jag många saker på agendan och skall därför vara ledig från jobbet så skall Jessica istället vara ledig på onsdag.
Vi är så rättvisa så =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar