torsdag 25 oktober 2012

A PRINCESS ...

Idag skulle jag vilja skriva om roligheter men sanningen är dessvärre den att det roliga med serien som börjar sändas på tisdag överskuggas av något som just nu känns väldigt jobbigt och som jag självklart återkommer till inom några dagar.

Nu fokuserar jag dock till att imorgon kommer min lilla hem igen och jag läääääängtar!
Känner jag mig lite extra sårbar längtar jag ännu mer (om möjligt) för någonstans är det så att hon är den största anledningen till att gå upp på morgonen även då jag skulle vilja krypa under täcket och stanna kvar där.
Känner du igen dig i den liknelsen?

Hemma hos min syster finns denna skylt som jag bara älskar då den speglar en otrolig sanning.
Med de orden avslutar jag en av mina kortaste inlägg =)
Godnatt ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar