söndag 7 oktober 2012

SAKNAD OCH ROCKIG GLITTER ...

Nu känns det åter tomt här hemma trots att så inte är fallet ...
Saknar redan dessa tre killar/män som följt mig i tre dagar och tackar de så mycket för att de var helt underbara och måna att allt skulle kännas rätt och "jag".
Det finns sådana fantastiska människor som man aldrig har träffat och just det skall man minnas när man tvekar på människan.

Min dagens outfit och ja, jag rakade säga under en synk idag att jag älskar djur, tittade sedan på min väst och insåg "grodan" =)
Den lär nog komma med =)


Mitt nya armband är från märket Endra och de är beställda till butiken som enkla eller dubbla (som på bild)
De väntas komma i november ...


Nu skall jag tvätta golvet i mitt sovrum och troligtvis ge mig på målning för min kära kollega har sett till att en burk med vit färg står redo för användning ... 

5 kommentarer:

  1. Förstår inte " grodan " - bara för man tycker om djur så ska man inte kunna bära skinn/päls ?

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig men tror att kommande tv-tittare inte är av samma åsikt ...
    Ofta när jag har något plagg med päls kommer kommentarer om just den moraliska frågeställningen ...

    SvaraRadera
  3. Hyckleri... Det värsta jag vet. Våga bära skinn och päls !!
    Är så trött på människor som klagar på skinn/ päls samtidigt som de trycker i sig godis ( gelatin) och en hamburgare...... Våga vara politisk inkorrekt ;)

    SvaraRadera
  4. vilken snygg väst, säljer ni den i butiken?

    SvaraRadera
  5. Ja, vi har dock en enda kvar i butiken ...

    SvaraRadera